Dovolená Lipno nad Vltavou

1. září 2018 v 11:21 |  Lipno
Na sklonku prázdnin jsme měli v plánu poslední dovolenou. Na pět dní na Lipně. Před cestou jsem si doma sháněla informace o možnostech vyblbnutí dětí i o něčem vhodném pro nás dospělé. O Stezce korunami stromů jsem samozřejmě věděla, i jsem tam kdysi na výletě byla, ale to jsme jen projížděli a bylo málo času.
Trošku jsem zjistila, že máme vlastně málo dní na moc aktrakcí, které chceme vyzkoušet a vidět. Nakonec nám nevyšla jen šlapadla, protože ten jediný den byla zima a pršelo.

Cesta probíhala celkem dobře. Do Prahy a přes ní jsem nuceně řídila já, potom jsme se vystřídali. Dělala jsem navigátora, nutno říci, že kupodivu jsem měla lepší odhad než mapa (ono hledejte v automapě, když tam nevidíte ucelenou cestu a víte prd kam jedete a přes co). Zřejmě jsme si prodloužili trasu asi o 30km, dalo se jet kratší verzí, ale do cíle jsme dorazili a to bylo hlavní.

První den, kdy jsme měli za úkol jenom dojet na Lipno a ubytovat se, jsme se po cestě stavovali v Hluboké nad Vltavou, abychom si prohlédli zámeckou zahradu. Navštívili jsme také místní infocentrum, kde jsme koupili magnetky, turistické známky dědovi (sešlo se jich tam tolik, že je dostane k narozeninám a Vánocům až) a měli jsme v plánu vyzvednout si letáček s heslem do soutěže Sežeňte ovečky, ale na to jsme nakonec zapomněli.
Zámecká zahrada byla krásná, samozřejmě i zámek samotný, dovnitř jsme ale nešli. Daník se mohl proběhnout po parku, byl celkem spokojený, než nám začal utíkat a tím se odsoudil k sezení v kočárku.
Vojtík z kasičky koupil sobě a bráškovi na památku takové šité zvířátko, on má želvu, Dan sloníka.
Najedli jsme se v restauraci a k večeru dojeli do cíle.

Ubytování bylo rychlé, už na nás čekali. Dostali jsme apartmán v prvním patře na konci chodby. Překvapilo mě, jak je prostorný. Měli jsme chodbičku, pokoj se dvěma palandami vedle sebe a kuchyňku s gaučem i stolem. Samozřejmě koupelnu a WC. Kluci si denně užívali plnou vanu vody. A zacákali koupelnu až na chodbu...

Jídlo bylo moc dobré, jen bylo trochu hloupé, že dodržují týdenní (ne-li delší jídelníček), který nemění. No ale poradili jsme si.

Cesta i vybalování nás tak unavilo, že jsme kolektivně usnuli před osmou hodinou.

Jediné mrazivé ráno, po kterém následoval úžasně horký, slunečný den

Naše super ložnice

Kuchyňka

Zámek Hluboká

Krátký odpočinek v parku ve stínu obřího stromu

1 člověk ohodnotil tento článek.