Zoo Liberec

4. srpna 2014 v 22:48
Po pěti dnech konečně volno.
Zařekla sjem se, že každé takové strávím plný čas s vojtíškem, abychom se vzájemně užili. Jak taky jinak, když jindy jsem v práci, jak zmiňuji asi zbytečně po x-té :-D

Včera večer po příchodu z práce jsem vyhledala autobusové a vlakové spojení na tři trasy. Měla jsem plán na tři výlety podle aktuálního počasí.
První varianta byla při horkém dni koupaliště (prvně letos), ta se nekonala. Druhá varianta byla Zoo a třetí varianta byla, že při zpáteční cestě při dostatu času bude cukrárna v Mnichově Hradišti (ani ta se nekonala neb se nám výletík protáhnul)-

Ráno po snídani jsem sbalila do batohu foťák, ponožky sobě i Vojtovi, jemu dlouhé kalhoty a mikinu, pití, peníze, nezbytné lístečky se spoji a vyrazili jsme. Pro jistotu jsem sbalila i klíče od auta, což se později ukázalo jako výtečný nápad.
Cestou na zastávku MHD mne napadlo zavolat našim, zda někdo nechce jet s námi. Popravdě se mi nechtělo cestovat samotné.
Mamka odmítla, táta docela nadšeně souhlasil. Vrtáila jsem se pro auto, jelikož busem na hlavní vlakové nádraží bychom to nestihli.
Vyzvedli jsme tedy dědu, na "hlaváku" odstavili na parkoviště auto a šli zakoupit jízdenku.
Poptala jsem se ještě na jeden zpáteční spoj, kterjsem nevyhledala, nicméně kupodivu i po šesti letech nepřítomnosti v Liberci jsem si jej pamatovala a nezrušili ho a potom jsem se málem skácela nad cenou lístku. V duchu jsem nasucho polkla a zaplatila 329kč za zpáteční jízdenku pro dvě osoby (to je jaksi zvýhodněná cena). Málem mne kleplo a k pláči jsem neměla daleko. autobusem by nás to vyšlo mnohem levněji...
Chvíli jsme čekali na vlak a Vojta se jako obvykle kochal pohledem na vlaky osatní a pořád vyzvídal který je náš a podobně. Vláček přijel čisťounký, nebylo tam vedro, bylo tam místo a náš výlet začal.
Nebudu Vás unavovat cestou, zkrátím to jen na to, že Vojta brzo ráno vstával a usínal napůl již ve vlaku při cestě tam, leč bohužel neusnul. V Liberci jsme urychleně hledali něco, kde bchom se mohli levně a klasicky najíst, což se ukázalo jako problém, neb jídelna, kterou jsem si pamatovala sice byla na místě, ale měli zrvona ode dneška dovolenou. Vyhrál to tedy fast food v nedalekém nákupním centru. Podotýkám že to byl stánek s českou kuchyní a Vojta s chutí snědl br.kaši a karbanátek a okurku. Byla sjem na něj pyšná, neboť jedl sám, příborem a nepokecal se. No kecám, lžičkou no, ale ono plastovým příborem se nenajím ani já (lžičku zapůjčil děda, který má všechno).
Po obědě jsme se vydali ven na slíbenou fontánu, odtud na tramvaj a tou do ZOO.
Ze zvířátek byl Vojtík nadšený, jen jednu krizi cestou měl, protože ho bolely nožičky a nechtěl jít a zkoušel na mne vztek a podobné. Tak jsme si odpočali, věděla jsem, že je unavený a to pak takhle reaguje standardně, takže člověk ví jak na něj. Kousínek ZOO jsme projeli místní mašinkou, tak byl spokojený. Velmi ho zaujali lachtani, tučňáci a opice. Peněz mi přestalo být líto ve chvíli, kdy mu jiskřila očička a všude dělal okázalé JÉÉÉ a HELE a nadšení z něj čišelo na kilometr (co na celkovou sumu za výlet manžel raději ani nechci domyslet - o ceně vlaku již ví).
Cestou ze ZOO při čekání na tramvaj jsme si dali napůl točenou zmrzku, za kornoutek navíc si zde narozdíl od Boleslavi nic neúčtovali. Zážitků bylo mnoho, výlet se vydařil, Vojta při zpáteční cestě vlakem usnul na asi čtvrt hodinky a nebýt deště při přestupu, spal by až domů, ale voda ho probudila bohužel.
U našich něco málo povyprávěl ,navečeřel se a jeli jsme domů spinkat. Proplul rychle vanou a během deseti minut spal jak mimino :-D
A já zítra vstávám v pět a vůůůbec se mi do práce nechce. Těším se na další výlet, tentokrát doufám, že i s manželem.

Čekání na první vlak :-)

Krmení dravé zvěře

Slíbená fontána

Žirafa pózovala na požádání :-)

Maminkooo jééé slooon!!!

Jé, mami, co to je? (dotaz na velblouda)

Jedna s dědou (doufám, že jeho profláklý obličej aspoň tady nikdo nezná)

Maminko, můžu jít po mostovi?

A tohle zvíře se Vojtovi zamlouvalo nejvíc :-D

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Týna Týna | Web | 4. srpna 2014 v 22:50 | Reagovat

fotky přidám až zítra, neb dnes již padám na hu..ústa, dobrou noc všem!

2 Kitty Kitty | E-mail | Web | 5. srpna 2014 v 7:06 | Reagovat

Přeju ti možnost takových odskoků jinam, kde si i Vojtíšek přijde na své a užije si i svých lidí (teda nejvíc tebe) ;-)

3 matka matka | 5. srpna 2014 v 8:30 | Reagovat

Dobře to Týno děláte, dobře. Jen tak dál a držte se.

4 Zdenička Zdenička | Web | 5. srpna 2014 v 10:15 | Reagovat

Už se moc těším na fotečky, určitě si to tam musel Vojta užít, neznám snad žádné dítě, které nemá rádo ZOO. ;-)

5 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 5. srpna 2014 v 18:20 | Reagovat

Bylo to hezké a myslím, že zase tak často jezdit vláčkem nebudete, takže stál výlet za to. My jsme jeli dva vláčkem do Brna a stálo nás to o mnoho víc, o místní dopravě ani nemluvím. Vojta ale musí poznávat svět a to něco stojí, však víš.

6 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 5. srpna 2014 v 20:18 | Reagovat

Pěkné záběry a je vidět, že Vojtíškovi se všechno líbilo. Jen s dědou se tváří nějak zadumaně, vážně. Asi něco probírali chlapského.

7 Týna Týna | Web | 5. srpna 2014 v 20:54 | Reagovat

[6]: to se nechtěl fotit, on pózuje na povel nerad :-D

8 Janinka Janinka | E-mail | Web | 6. srpna 2014 v 15:45 | Reagovat

Liberecká ZOO je fajn a Liberec vůbec, páč je to moje rodné město a žila jsem tam dobře čtvrt století :-).
Co se týká cen vlaků, to už je jiná kapitola, tady na severu je nějaký program, IDOL se to jmenuje, kde se dá koupit hodně výhodné jízdné pro rodiny, ale nic víc o tom nevím, já raději všude pěšky :-D.

9 Týna Týna | Web | 7. srpna 2014 v 18:58 | Reagovat

[8]: chvilku jsem pobývala v LBC na klolejích na Harcově :-) mám ráda Liberec, ale nerada tam jezdím autem :-D Šalďák je strašnej!

10 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 8. srpna 2014 v 20:30 | Reagovat

[9]:V Liberci studoval synovec, byli jsme tam na jeho promoci, to ještě žil bratr, jeli jsme tam tehdy vlakem, ale zpátky autem. Dost se tam tehdy opravovalo. Zajímavé město.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.